пʼятниця, 19 березня 2010 р.

Модуль 1.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати мою роль,як розробника змісту та методів навчання, а саме допоміг мені підвищити мій рівень знань з приводу проектних робіт.Цікаво було дізнатися основні риси проектів,відмінність проектів від інших творчих завдань.Дуже доречним було подивитися на роботи інших викладачів, адже я сама приймаю участь у проектній роботі з учнями свого класу на тему"Дикі та свійські тварини".Корисним для мене було завдання-проаналізувати проекти та визначити основні ознаки проектів.Я думаю, це допоможе мені покращити свій власний проект.))

Сьогодні 19 березня)))Цього чудового дня ,коли вже так хочеться відпочити,я потрапила на тренінг.Познайомилася з цікавими людьми та дізналася багато цікавого.

Немає коментарів:

Дописати коментар